Festivalul şi Concursul Naţional de Literatură „Primăvara Albastră”, Pucioasa, 18-19 mai 2012

 Juriul şi organizatorii 

 

 De la stânga: Vali Niţu, Victor Petrescu, Mihai Stan, Tudor Cristea (Preşedintele Juriului), Dănuţ Bădău (Primarul oraşului Pucioasa), George Coandă (Preşedintele Festivalului), Mircea Niţă, Dan Gîju.

 

Câştigătoarea Trofeului Primăvara Albastră

Marina Popescu (poetă), Bucureşti

Facts of life 2 / To do list

Trebuie să-mi cumpăr întruna chestii colorate,
asta mă face să zâmbesc,
trebuie să butonez cât mai mult telefonul, să navighez,
asta mă face să nu mă mai simt singur
trebuie să-mi vopsesc părul, unghiile şi faţa,
în felul ăsta sunt mai puţin transparent,
trebuie să te privesc chiorâş, să râd de tine şi să te dispreţuiesc
asta mă face să mă cred puternic şi cool,

trebuie să fac dragoste zilnic, să alerg măcar 2 kilometri,
asta îmi dă încredere în ideea că totul e infinit
trebuie să privesc ştiri cu oameni care mor – crime, accidente, sinucideri –
asta mă face să fiu fericit că sunt aici şi scriu,
trebuie să întârzii mereu la întâlniri,
în felul ăsta mă mint mai uşor că timpul nu are importanţă,
trebuie să miros zilnic câte o floare, să mângâi un câine sau o pisică,
doar aşa pot să sper că lumea nu e o chestie de plastic.

Lasă un răspuns

