Adrian Munteanu

MĂ DESPART SENIN

Nu-i clipă-n care cerul să nu cheme,
Între-austere ziduri de cetate,
O mamă, tatăl, sora sau un frate,
Cu ochi închişi, tăcuţi, uitaţi de vreme.

Iar porţile rămân desferecate.
Trec corbi ţipând şi vântu-n ramuri geme
Pustiitor, dar nimeni nu se teme.
Strigat a fost şi nu se mai abate.

N-am să-ncrustez o lacrimă-n uitare.
Rămân aşa, pierdut şi trist, dar demn
Şi mă despart senin, chiar dacă doare,

De cei mai dragi, vegheaţi de cruci de lemn.
Căci nici un loc din lumea pieritoare
Nu e al morţii, ci al vieţii semn.

14 aprilie, 2012

4 gânduri despre “Adrian Munteanu

  1. Comentariul-mesaj de mai sus e pentru dl Adrian Munteanu. Mioara, ar fi fost mai bine daca scriai corect – aţi. Numai la nunţile de ţara, pe vremuri, se scria , sub cununa de deasupra porţii, pe o tabliţa de lemn geluit precar: BINE A-ŢI VENIT! Păi se poate, duduie?!

  2. Domnule Cristea, recunosc cu mina pe inima ca sunt o ,,criminala,, cind este vorba de scrierea corecta a limbii romane ,dar va intreb, sunt eu chiar prima care greseste???Nu am pretentii de om foarte rafinat si cultivat,in schimb asteptam doar o confirmare, ca acel colet a ajuns la destinatie,fapt care nu s-a intimplat.Mi-am permis sa trimit o carte veche de peste 100 de ani, domnului Adrian Munteanu ,speram ca v-a aprecia gestul,raspunzind printr-un simplu mesaj.Cer scuze ca am postat total aiurea acel comentariu-mesaj.

Lasă un răspuns

